نحوه صحبت با وکیل

Wiki Article

یکی از مواردی که باعث از بین رفتن حق سرقفلی می شود، تعدی و تفریط مالک سرقفلی در ملک می باشد. تعدی و تفریط در ملک به معنای انجام اقدامات غیر متعارف علیه مال دیگری و عدم ادای تعهدات در حفظ و نگهداری از ملک مالک می باشد. در صورتی که مالک سرقفلی، در ملک تعدی و تفریط نماید، حق سرقفلی از درجه ی اعتبار ساقط می شود و مالک ملک می تواند بدون پرداخت هیچ مبلغی، ملک خویش را تخلیه نماید.

تصرف عدوانی عبارتست از ادعای متصرف سابق بر این‌که دیگری، بدون رضایت او مال غیرمنقول را از تصرف وی خارج کرده است و اعاده تصرف خود را نسبت به آن مال در خواست می‌کند.

جهت مشاوره با وکیل ملکی، می توانید با گروه وکلای حکمت با مدیریت داود چشمی( متخصص در امور ملکی) به شماره های مندرج در ذیل تماس بگیرید:

با توجه به تغییرات مکرر قوانین وکیل باید مستمرا علم خود را بروز رسانی کند.

برای خرید یا فروش ملک بایستی تمامی جوانب را در نظر داشته باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مثال :ماشینی فروخته شده باشد که قبلا واژگون شده باشد( چپی) و لکن فروشنده آن را مخفی نموده باشد.

چرا که حل و فصل دعاوی ملکی، به صرف علم و دانش حقوقی میسر نیست، بلکه هوش و ذکاوت بالای یک وکیل، نیز تأثیر بسزایی در موفقیت او در حل و فصل دعاوی ملکی را دارد.

صدور حکم رفع تصرف علیه کسی جائز است که تصرف او لاحق بر تصرف خواهان باشد. بر همین اساس است خوانده باید هیچگونه تصرف قبلی در مال موضوع دعوی نداشته باشد وگرنه او خود نیز متصرف سابق است و صدور دستور رفع تصرف علیه متصرف سابق فاقد وجه قانونی است.

زمینه اصلی بروز اختلاف در حوزه ملک و به تبع آن طرح دعاوی ملکی، عدم رعایت موازین قانونی در خصوص انجام معاملات ملکی است. در واقع اگر ملکی بین طرفین معامله شده باشد، اما نحوه تنظیم قرارداد به درستی صورت نگرفته باشد و همچنین در تنظیم سند عادی ملک، نکات حقوقی رعایت نشود، طبیعتا هر دو طرف متحمل ضرر و زیان خواهند شد.

نحوه انحصار وراثت ایرانیان خارج از کشور به چه نحوی هست ؟

فهرست مطالب این مقاله >برای مطالعه روی عنوان دلخواه کلیک کنید

نکته بسیار مهم : اگر فریب دهنده تمام حقیقت را بیان ننماید و پنهان نماید باز تدلیس نموده ، و از طرفی اگر عملیات فریبکارانه توام با استفاده از وسایل متقلبانه باشد (مثلا فریب دهنده بمنظور فریب طرف مدرکی را جعل نماید) ممکن است فرد به اتهام جرم کلاهبرداری ،تحت تعقیب قرار گیرد.وکیل قرارداد

درخواست شما توسط همکاران ما بررسی می شود و سپس ضمن تماس با شماره تلفن اعلامی در زمان ثبت درخواست، تاریخ و منبع مدت مشاوره و هزینه آن به صورت تلفنی اعلام و جهت مشاوره حضوری هماهنگی لازم به عمل خواهد آمد.

Report this wiki page